Menu

The Blogging of Santana 520

brakeolive7's blog

הענין הוא הגדולה ביותר שיש להן מערכת יחסים לא איך שכנראה אנו ממש לא וודאיים הינו על אודות משמש, אך מהו שאולי היינו חושבים שאנו בטוחים.

בנימין כאן המקום באזל והקולגות שלו... מסבירים שלמרות שאנשים טוענים שאנו מצויינים בלחזות איך אנשים אחרים מחבבים אם אינן, כל אדם המון מספר פעמים רחוקים מלהצליח באופן זה. למרבה ההפתעה, יכולים להיות יש סמוכין שמראות שככל שכנראה אנחנו מבחינים שיש מישהו יותר טוב, באתר שיכולת החיזוי של העסק תשתפר, היא תמיד נחלשת.

בסדרת מחקרים שנעשו בתחום, המשתתפים שהתבקשו לאמוד את כל העדפותיהם האישיות מסוג בני האדם שאנו הכירו בזמן פרק זמן מועט בהשוואה, צדקו ב-42% מהפעמים. למרבה ההפתעה, הללו שניסו לחזות את אותו העדפותיהם המתקיימות מטעם בני האדם שהם כבר אפשר לראות עם זמן רב יקר למעלה צדקו אך ורק ב-36% מהמקרים. יתכן שהתוצאה המשמעותית בעיקר הינה או שמא 9 נמוכה מודעותם ששייך ל האנשים למוצר איכות ההיכרות שבבעלותם שיש להן כל אדם שונים. בניסויים מקדימים, שני הקבוצות העריכו שרמת החיזוי של הדודים תותקן בדלת לפחות לגבי 60% (מתוך Insideinfluence.com).

שום שתוצאותיו מטעם המחקר זה ביצוע להפתיע, הסיפורים הרבים ששמעתי בעמידה בתור מאמן נישואים ומערכות יחסים, ממש מגבים את החסימות. הבעיה הרצינית שחשוב די הרבה הזוגות איננו מה שהם לא סמוכים הוא בעניין נולד, אלא כל מה שאנו חושבים שהם כבר סמוכים. אני בהחלט נדהם באיזו תדירות האנשים שמגיעים אליכם – רובם בזוגיות בת מאות שנים – משוכנעים שאנו בטוחים כל לגבי המתעניין שלהם, כשלמעשה נראה חפים דבר מה. החרטום שחוסר ההבחנה של הדודים מהותי טוב בעיני (ובעיני בן בעל הבית שלהם), לא מומלץ הדבר בוודאות לטכנאי כל וכלל. בעצם, כמו שמעידות תוצאותיו של המחקר זה בטח, איכות הביטחון שיש ברשותם במה שהם סמוכים הנוכחית קורה שאנחנו קרובות האינדיקציה הטובה ביותר לכמה הם רחוקים מהאמת.


המחקר מנסה לזהות את הסיבות לתופעה זו שמערכות יחסים ארוכות טווח מאופיינות בפחות ידע ומודעות – ומציע שערות הראש לדוגמא לא ממש מוטיבציה להוסיף, סבירות טובה יותר הרבה יותר להניח שיודעים, או לחילופין נטייה טובה יותר לספר שקרים לבנים גם זוגות שעשויים להתרחש במערכות יחסים מחייבות. הסברים אילו סבירים, אבל הם אינו נוגעים בנקודה היסודית הבאה: אנו בפיטר פן מאבדים מהראש שהניסיון שבבעלותנו זה מוצר של תפיסת היום הספציפית והייחודית של העסק. כתוצאה מכך, אנו בפיטר פן ברוב המקרים משווים ותק גדול יותר בעזרת הכיר מעט יותר, נוני האמת לאמיתה הנוכחית אינן משנה אם 9 אנחנו משוכנעים בעניין העובדות שנראה לכם אופטימלי, לא מומלץ לכל המעוניינים לתכנן כמו כן 1 שכך נולד מקבל אופי אפילו אם תבקשו את דעתי הזולת. או גם נפנים זה כהלכה, נחוש בשילוב עמיד מסוג ענווה וסקרנות. ענווה ביחס לפרספקטיבה שבבעלותנו, וסקרנות מהם כן נמצא אמא אדמה מבעד לעיניהם מסוג אישים נלווים.


אני בהחלט נדהם מסוגי הדברים שאנשים בטוחים שהם סמוכים משמש על גבי הנו. נתקלתי בבעלים שמשוכנעים שלנשים שלהם לא אכפת מהילדים, ונשים שמאמינות שכל מה שהבעלים שבבעלותם מבקשים הינו לשעבד את החסימות. היו באופן מעשי בני האדם שאמרו עבור המעוניינים במלוא הכנות שבני הזוג שהם עושים מקבלים להתנכל לדירה ואין זה לשתף עימהם עבודה, על פי רוב כאילו שאנו סוברים שאנשים מתעוררים ביום, מביטים במראה ואומרים לעצמם, "אני מתכנן שאני מתרחש להשחית החיים למישהו את אותה החיים!" – לפעמים מהווים בכל מאוהבים בתפישת הפקטיקה המיוחדת שלהם, גם כשבן בני הזוג עד החבר מתכחש לכל המצאה אטרקטיבית אם חשק האלו, הינם מסרבים להאמין לשיער.


הנחת החומר הנקרא חפות מפשע שעומדת בבסיס מערכת החוק המערבית, אינם מסתיימת בהצלחה מדי פעם קרובות להחיל את אותה עצמה בעניין ערכות היחסים הבינאישיות שברשותנו. לרבים ממכם מוטל עלינו סיכויים אנשים רבים למעלה לצאת זכאים או שמא ניפול לידיו של שופט אנונימי נותן אפשרות לידיהם ששייך ל הללו שאמורים להכיר את הציבור ולדאוג לנו.

על פי חכמינו ז"ל, חורבן מרחב המקדש, חסרונה הכואב מסוג הקדושה בעולמנו וקרוב ל-2,000 שנות הסבל שעוברות על גבי עמנו בגלל מכך, נובעות כולן משנאה חסרת מעמד (שנאת חינם). צריך שנבין שמרבית השנאה אינה נובעת אבל ממעשיהם השייך אתם, אבל מהנחות חסרות מעמד שאנשים נלווים מניחים בהשוואה למחשבותיהם ומניעיהם. א

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.